Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 października 2012

Prolog


Prolog.
-cześć jestem Milena Sheey mieszkam w Polsce w mieście zwanym Wrocław. Mieszkam tu z mamą,  19 letnim bratem Austinem i 2 miesięczną siostrzyczką Amelką . Rodzice rozwiedli się jeszcze przed przyjściem na świat Amelki na początku nie mogłam się z tym pogodzić, ale z czasem jakoś mi przeszło oczywiście przy pomocy moich wspaniałych przyjaciółek i brata. Mój ojciec obecnie mieszka w Londynie. Zaprosił mnie, Austina i moje przyjaciółki, abyśmy przylecieli do niego na wakacje. Oczywiście zgodziliśmy się bez żadnego ale, mój tato jest jednym z najlepszych prawników w całym Londynie. Jutro ostatni dzień w szkole, a po jutrze razem z tymi durniami lecimy do Londynu, na największą przygodę naszego życia.


trzy wariatki pozdrawiają więc od lewej Mellody, Ang i Ja czyli Mi  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz